miercuri, 30 octombrie 2013

Ce parere aveti despre persoanele lingusitoare?

Multe persoane au reusit in viata lingusind pe unul si pe altul. Eu cred ca adevarata satisfactie de sine, apare in momentul in care realizezi ceva pe cont propriu, fara interventii. Pana la urma cu ce ne laudam? Cu ce primim de la altii?Asa vedem ca trece viata pe langa noi,imbatranim si nu am realizat nimic in viata asta.Citatul meu preferat este: ”Prefer sa deranjez cu adevarul decat sa fac pe plac cu lingusiri” – Seneca.Acest citat ma descrie perfect, eu sunt genul de persoana care nu se fereste sa spuna un adevar, chiar daca acesta nu este intotdeauna pe placul celor din jur.Nu-mi place sa ma lingusesc, sa fiu pupincurista, nu-mi place sa ling unde au scuipat altii, de aceea nu dau nici 2 bani pe persoanele lingusitoare.Imi displac enorm, de multe ori ma intreb cum pot ei trai cu constiinta impacata, insa cred ca ii motiveaza ceva, faptul ca ei isi doresc cu inversunare sa realizeze ceva ce este peste puterile lor, nu le mai pasa de nimic si cred ca au castigat.........dar.......mereu exista un dar. Cand le este lumea mai draga ii loveste DUMNEZEU cu parul de ii ingenuncheaza si ei tot nu constientizeaza ca au luat-o pe un drum gresit din contra sunt foarte multumiti in sinea lor ca au mai gasit un "fraier".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu