miercuri, 30 octombrie 2013

Falsitatea oamenilor

Falsitatea oamenilor

Uneori ma intreb de unde am atata putere de intelegere,.nu pot fi egoista si nici irationala. Nu-mi place ca am puterea de a accepta realitatea (poate asta inseamna maturitate) mereu i am iertat pe cei care mi-au gresit. In ultimul timp mi s-au intamplat cateva lucruri care mi-au lasat un gust amar. Sunt dezgustata de falsitatea pe care am intalnit-o in drumul meu de cateva luni de zile. Nu conteaza persoanele, situatia,ci, faptul ca oamenii falsi exista .Totusi, nu sunt suparata pe nimeni, nu urasc pe nimeni. Nu sunt capabila de ura, e un sentiment prea urat ca sa-l las sa-mi invadeze viata. Prefer sa-mi concentrez atentia asupra lucrurilor frumoase din viata mea. Insa, nu pot ramane indiferenta la falsitatea oamenilor.In ultimele luni am invatat mai multe despre oameni decat am invatat in toti anii din urma.Suntem atat de grabiti , atat de disperati in goana noastra dupa succes, dupa castiguri materiale incat de multe ori uitam de lucrurile esentiale. In viata fiecaruia dintre noi este binevenit intodeauna un prieten nou. Dar, sa dechideti ochii bine inainte sa acceptati o noua persoana in inima si in casa voastra. Minciuna, falsitatea, tradarea exista!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu